ekspert i Prince2 projektledelse, Scrum mm.
Styr opgaverne i mål med Prince2 projektledelse og programledelse
Planlægning, prioritering, styring og opfølgning er nødvendig for at sikre at løsninger af opgaver kommer i mål. Opgaver i dag er ofte bundet op på projekter/programmer, der kræver formel styring for at opnå det ønskede resultat.
KanKon kan bidrage med styring af disse opgaver under hensyntagen til mennesker, tid og økonomi. Om styringen er agil eller traditionel vandfald vil være situationsbestemt.
KanKon har erfaring med Scrum og har certificering i SAFe – Leading SAFe og certificering i Prince2 projektledelse. Kontakt os som din konsulent i Roskilde og omegn, der hjælper til optimering af flere processer i virksomheden.
Løft virksomheden
Skal der implementeres forandringer har KanKon stor erfaring i at implementere IT-løsninger. KanKon kan bidrage og hjælpe, så organisationen får implementeret de ønskede forandringer og forbedringer.
Effektivisering
I en verden, der konstant forandrer sig, er det vigtigt, at tiltagene bliver styret, således tiltag med størst værdi implementeres først. Effektivisering er en kerneværdi for at løfte virksomheden og skabe vækst. Følg med i den konstante forandring.
Fokus på styring
Den rette styring frigør tid til organisationens kerneopgaver. Styring skal begrænse kompleksiteten ved at være gennemsigtig og gøre det nemmere at prioritere ressourcerne. Styringen skal skabe sammenhæng mellem strategi, aktiviteter, ressourcestyring og ledelse.
Ønsker du at høre mere om vores løsninger og tiltag, så tøv ikke med at kontakte os. Vi sørger for at lytte til behov og tanker for din virksomhed, så vi i fælleskab kan lægge den rette kurs for fremtiden. Vi har erfaring med it optimeringer, effektivisering og styring for flere større virksomheder og vi ved hvilke tiltag, der kan hjælpe din virksomhed i den rette retning. Kontakt os her på siden eller ring på (+45) 24 21 24 37 allerede i dag. Kontakt os som din konsulent i Roskilde og omegn, der hjælper til optimering af flere processer i virksomheden.